Zadání úkolu: Vytvoř souvětí z této věty : Z důvodu inventury je tato prodejna uzavřena.
Žákyně: „Tato prodejna je uzavřena, protože inventura má dovolenou.“

V Aténách měli geometrii, fyziku a řeznictví.

Paní učitelko, mně teče červená! „Z toho horka?“ Ne, z nosu!

„Co je to renesance?“ To je nějaké roční období.

Dopravní prostředky jsou vlak, auto, autobus, rychlík, tramvaj, loď, letadlo a padák.

Epitaf je nápis na náhrobku. Mrtví si to tam většinou píšou sami.

„Napiš cizím slovem toho, kdo zkoumá počasí!“ Rosnička.

Středověk dělíme na raný, vrcholný a podzimní.

Antonín Dvořák byl osluchen.

Nad příkladem z matematiky u opravné zkoušky v devátém ročníku 3 : (-1) = ?
Žák: “ To z hlavy nespočítám!!!“

„Který mořeplavec dosáhl jižního cípu Afriky?“ Robinson Crusoe!

Východní Slované jsou Rusové, Bělorusové, Hnědorusové!

Tři Mozartovy opery jsou Kouzelná flétna a Firemní svatba.

Já mám takovou sklerózu, paní učitelko, že ani nevím, koho jste přesadila.

Doktor dojížděl za pacienty do vzdálených končetin.

Josef II. Vydal patent o zrušení nevolnosti.

“ Proč se Kolumbus vydal na západ, když Indie leží na východ od Evropy?“
Asi byla špatná viditelnost!

Francouzská bojovnice byla Johanka z Parku.

Novela je cena za literaturu, je pojmenovaná po Novelovi.

V dnešním světě je mnoho perverzních programů jak vůbec nezačít s drogou.

Jo, Luis Pasteur! Tomu zkyslo to mlíko, že jo?!

Uč.: „Co spojuje Karlův most?“
Žák: „Já vím. Malou a Velkou stranu.“

Uč.: „Komenský se narodil o 100 let později než… ?“
Žák: „…než zemřel.“

„Na renesančním náměstí byla uprostřed kachna.“ (kašna)

„V roce 1603 nastoupili v Anglii na trůn strunatci.“ (Stuartovci)

„Letadlová loď je loď, která může i létat.“

„Sv. Václav platil za mír 60 hřiven a 120 volů zlata.“

„Jana z Arku byl otec Václava I.“

„Hanza dobýval města a ta se pak jmenovaly hanzovní města.“

„Anglie měla důsledky stoleté války – výbuch 2 atomových bomb, Anglie byla poničená.“

„Hladová zeď sloužila, aby tam chodily chudý lidi, aby měli střechu.“

„Severní a jižní směr určují pornoběžky.“

„Vrstevnice jsou motanice určující hustotu města.“

„Ve Francii v roce 1830 proběhla v listopadu červencová revoluce.“

„Národ je, když stejně mluví stejná pleť.“

„Sluníčko pálilo a pálilo… až se propálilo.“

Uč.:“Co je demilitarizované pásmo ?“
Žák:“To je území, kde zdemolovali vojáky.“

Uč.:“Vyjmenuj nové zbraně, které byly poprvé použity v 1.světové válce !“
Žák.:“Kopí.“

„Mezopotámská míra byl PIDIFOUS.“

Uč.:“Jak se jmenoval mořeplavec, který dal jméno mysu Dobré naděje ? (Bartolomeo Diaz)
Žák.:“Domestos !“
Další žák: „Buenos Diaz.“

Uč.:“Napiš jméno anglického dramatika autora Romea a Julie.“
Žák.:“William Schwarzenegger.“

Uč.:“Jak se jmenoval otec Marie Terezie ?“
Žák.:“Kozina.“

Uč.:“Co je to částečná mobilizace?“
Žák:“Něco, co dříve něco dělalo a přestalo, tak se to částečně obnoví.“

Uč.:“Kdo se stará o sady ?“
Žák:“Sadisti.“

„Záminkou k rozpoutání druhé světové války bylo přepadení převlečených vojáků Německa za polské vysílače.“

Uč.:“Popiš státní znak ČR.“
Žák:“Státní znak má … dva ocasy.“

„Ledovec vzniká, že se do sebe zamotá led a sníh.“

„Po napadení SSSR evakuovali průmysl a části obyvatel za Ural.“

„Paní učitelko, já jsem vám chtěl říct, že kdybyste mi chtěla dát čtyřku z angličtiny, tak tu bych teda nechtěl.“

„Paní učitelko, máma mě donutila dát vám kytku.“

„Na konci slova je konečník.“

„Generální stávka … to je, když stávkujou generálové.“

-„Teplo se změní na studeno.“

Žák:“Paní učitelko, myslíte si, že učení je rozkoš?“
Uč.:“Jistě.“
Žák:“No jo, ale proto jsme na svět nepřišli, abychom se oddávali rozkoším!“

„Abychom rychleji kráčeli, tak jsme běželi.“

„Ptáky rozdělujeme na malé, střední a velké.“

„Země se otáčí kolem Slunce, řekl Galileo Gagarin, ale ten to odvolal a potom kvůli svému pravdivému názoru upálili Koperníka.“

„Tlustá postava lemuje celé tělo.“(popis matky)

„Vikingové se živili rybami, ovcemi a skoty.“

Uč.:“Jak se jmenuje socha olympijského vítěze v hodu diskem?“
Žák:“Diskmen.“

„To je dobře, paní učitelko, že si tak věříte … na starý kolena.“

„Rovnoměrný pohyb je rovný pohyb, který se nijak nekroutí.“

Uč.:“Jak se jmenoval ten, kdo tady nedaleko ve městě na Labi zabil svého bratra Václava.“
Žák:“Labivoj.“

„Obě ženy se převlékly a ztratily se v mužích.“

Uč.: „Vyjmenuj 10 pěvců !“
Žák: „Karel Gott, Lucie Bílá, …“

Uč.: „Jaký je tam povrch ?“
Žák.: „No, je to tam zelený …“

„Elektrický odpor je veličina, která prochází přes překážky.“

„Lesy hlavně jehličnaté napadá kůrovec a další nakažlivé nemoce, např. Krušné hory.“

„Paní učitelko, my vám radši jdeme pryč na voči.“

„Já jsem našel bakterii ! Byla centimetr dlouhá a ještě měla vocásek !“

Uč.: „Jak měníme vnitřní energii tělesa ?“
Žák: “ … pokud přidáme chladnější teplo.“

„Dovoz byl omezen kly !“ (cly)

„Čeština je zároveň těžká s číňanou.“

Uč.: „Oldo, co tam děláš, že nepíšeš ?!“
Žák: „Počítám !“
Uč.: „Co tam teď počítáš ?“
Žák: „Počítám s tím, že mě seřvete !“

„Paní učitelko, Bodlák se mnou vytíral …“

Hlášení (vyhodnocení soutěže o nejhezčí velikonoční vajíčko) :
„Sešlo se nás tady 70 vajec.“

“ … dostavte se do sekretáře.“

„Vládce bohů byl Dyj a jeho žena Anténa.“

Uč.: „Jak se jmenoval vědec, který sestavil periodickou tabulku prvků ?“
Žák: „Period.“

„Anglii se ve 2. polovině 19. století přezdívalo díra světa.“ (dílna světa)

„Pojistka je v jističi a když vypadne proud, jistí zničení přístroje.“

Napsat komentář