1.B

Týdenní plán 30.3. – 3.4.2020

1B-Tydenni plan-30_03-03_04_2020

 

Tento plán si stáhnete (otevře se v novém okně), když kliknete na tento odkaz. Jakmile se vám zobrazí týdenní plán, tak se Vám zároveň aktivují veškeré odkazy uvedené v plánu, na které když kliknete, tak se Vám otevře přímo dané cvičení. V případě nejasností mě prosím kontaktujte.

Třídní učitelka: Mgr. Naděžda Černá

 

Týdenní plán 23.3. – 27.3.2020

1B-Tydenni plan-23-27_03_2020

 

Tento plán si stáhnete (otevře se v novém okně), když kliknete na tento odkaz. Jakmile se vám zobrazí týdenní plán, tak se Vám zároveň aktivují veškeré odkazy uvedené v plánu, na které když kliknete, tak se Vám otevře přímo dané cvičení. V případě nejasností mě prosím kontaktujte.

Třídní učitelka: Mgr. Naděžda Černá

 

Informace k týdnu od 16.3. – 20.3. 2020 

Vážení rodiče,

nikdy jsem neměla dobrý pocit, když jsem z nějakého důvodu scházela, byť jediný den,  u s  „svých prvňáčků“. Nyní nastalo „toto“ a já posílám veliké poděkování za Vaši práci s dětmi v tomto náročném období. Přikládám plán na příští týden v podobě, na kterou jste zvyklí a připojuji několik drobných metodických poznámek (vychytávek, ke kterým jsem se dopracovala léty praxe).

Český jazyk                                                                                                                                                                                                                                                    

Slabikář  

opakovaně strana 61 – 65

důkladné upevnění rozlišování slov s písmeny d a b                                                                                                                                                                                     

Písanka     až na s. 30, nácvik nového písmene velkého psacího L – pozor na časté záměny velkého Z,S, L, dávejte dětem, prosím, často „kontrolně“ nechat  napsat tato tři písmena spolu s malými psacími, aby si je ve dvojici zapamatovaly – návodné je malé a velké z Z,  l L, upozorníme na „kličky“ – malé l má jednu, velké L dvě, S má jenom tu nahoře…      

Procvičovací písanka –  opis a přepis slov podle Slabikáře na s.  63/tužka a věty o žábě dole. Psacím písmem sloupeček slov na s. 64 – vlastní jména s velkým počátečním písmenem                                                                                                                                                                                                                                        

Pracovní sešit ke Slabikáři           opakovaně číst s. 33 a 34, dále nově s. 35 a nácvik slov na s. 62                                                                                                                                                                                                                       

Matematika                                                                                                                                                                                                                               

Pracovní sešit    s. 45 a 46 – důkladně procvičujte +- do 10 a + do 15 zatím bez přechodu desítky (můžete využít s. 51/ 1,2,3 a další obdobné příklady připravte dětem případně sami)

Prvouka                                                                                                                                                                                                                                                

Pracovní sešit     s. 31 a 32

Pokračujte, prosím, v upevnění data narození dítěte, pojmenování babiček, dědečků a rodičů (jméno a příjmení ), vyjmenování měsíců v roce a ve školním roce. Nejtěžší je poznávání hodin – nacvičujte poznávání celá a půl.

Ještě jednou děkuji a přeji hodně trpělivosti a víry, že všechno zdárně zvládneme.

Vaše Naďa Černá

 

 

Informace k týdnu od 9.3. – 13.3. 2020 

V platnosti zůstává týdenní plán, který byl rozeslán v neděli 8.3. spolu s následnými doporučeními (hromadný mejl 12.3. ):

Týdenní plán učiva bude od teď na stránkách třídy, pokud k němu budete mít nějaké dotazy, oslovte mě, prosím,  mejlem.
Možná je i telefonická konzultace.
 
Podle situace se pokusím upozornit i na případná úskalí v učivu 
– v tomto týdnu je to vytváření a upevnění  představy, co je to desítka a rozlišování písmen d – b , hodně pomáhá psaná podoba malého d, 
kdy děti psaný tvar píší prstíkem při čtení
a směřování  „bříška“ jim pomůže v rozlišení d a b.