1.C

Týdenní plán 30.3. – 3.4. 2020

1C-Tydenni-plan-30_03-03_04_2020

 

Tento plán si stáhnete (otevře se v novém okně), když kliknete na tento odkaz. Jakmile se vám zobrazí týdenní plán, tak se Vám zároveň aktivují veškeré odkazy uvedené v plánu, na které když kliknete, tak se Vám otevře přímo dané cvičení. V případě nejasností mě prosím kontaktujte.

Mgr. Jaroslava Pražanová

 

Týdenní plán 23.3. – 27.3. 2020

1C-Tydenni plan-23-27_03_2020

 

Tento plán si stáhnete (otevře se v novém okně), když kliknete na tento odkaz. Jakmile se vám zobrazí týdenní plán, tak se Vám zároveň aktivují veškeré odkazy uvedené v plánu, na které když kliknete, tak se Vám otevře přímo dané cvičení. V případě nejasností mě prosím kontaktujte.

Mgr. Jaroslava Pražanová

 

UČÍME SE DOMA – 1. TÝDEN – 16. až 20. 3. 2020

Vážení rodiče, prarodiče, milé děti,

přes opatření Ministerstva zdravotnictví ČR vás prosím o dohled nad domácím procvičováním a postupování v učivu. Dobře společně s dětmi naplánujte čas na přípravu do školy, procvičování, hru, spánek a volný čas. Zároveň se obrňte trpělivostí, protože dělat věci, které vás nemusí vždy bavit, není úplně jednoduché. Věřím, že spolu vše zvládneme.

Při čtení prosím dohlížejte na správnou techniku (hned nahlas, plynule, NE DVOJÍ!) a na zrakovou hygienu (dostatečná vzdálenost očí od sešitu/knihy).

Při psaní dávejte pozor na správný (špetkový) úchop psacího náčiní, sezení (nohy na podlaze, vyhovující poloha stolu a židle, oba lokty jsou položené na stole, sešit je správně nakloněný a v takové poloze, abychom neměli kulatá záda. Podívejte se s dětmi na http://www.jak-spravne-psat.cz/priklad-spravneho-a-spatneho-psani/ či na video https://www.youtube.com/watch?v=Lf0iMWX-5AM.

Doporučuji, abyste s dětmi vámi zvolenou formou vedli záznamy o tom, jak se doma učíte. Třeba do „tygra“ formou vašich zápisů nebo, nebo zápisů dětí. Může se tam objevit také hodnocení, jak se práce dařila (motivace pro další práci).

 

SLABIKÁŘ – hláska a písmeno B, b.

 

PS ke Slabikáři – strana 33

 

PÍSANKA – doporučuji nejprve procvičit ruku od ramene (píšeme „ve vzduchu“), poté nácvik na stírací tabulku, na cvičný papír nebo do sešitu (ideálně č. 511+ nebo 512+), do písanky píšeme NAČISTO (naostro) – bez zmizíkování či gumování, když se něco nepovede, škrtneme jednou čarou a poučíme se z chyby 🙂

  • Strany 22, 23, 24 – dbejte prosím na jednotažnost tam, kde je to možné. Na písmeno T (nejprve prohnutá čárka shora dolů s mističkou, pak šnek s ocaskem) napojíme dalším tahem dole od linky
  • Strana 25 – písmeno „b“ začínáme jako „l“, ke kterému přidáme úzkou mističku s malou smyčkou a fouskem (pozor na „překrmování“ – snažíme se o hubená písmenka) 😉

 

MATEMATIKA – opakování číselné řady 0 – 10 a geometrické tvary (ústně)

 

PRVOUKA – lidské tělo

 

Dobrovolná KREATIVNÍ A TĚLOCVIČNÁ VÝZVA :o))

  • vyrob další stranu do abecední knihy  B jako Beruška, pomůcky: lepidlo, nůžky, barevné papíry
  • Zazpívejte si písničku Tluče bubeníček
  • každý den mezi psaním, čtením a počítáním protáhni své tělo s „TRPASLÍKY“ tak, jak jsme se je učili ve škole (můžeš to naučit i sourozence a dospěláky) – najdete je tady: https://slideplayer.cz/slide/13012421/ (v prezentaci se proklikejte na stranu 3 a dále)

 

V případě jakýchkoli dotazů mne neváhejte kontaktovat.

Děkuji vám za spolupráci, mějte se radostně a zdravě,

Jaroslava Pražanová