Objednávání stravy od 1.9.2022
Email: jidelna@kamenka-celakovice.cz
Aktuálně – informace k 1.9.2022
Číslo naší školní jídelny: 0527
Vedoucí školní jídelny je k dispozici (přihlášení do systému, přidělení údajů a informace apod.) od 30.8.2022 od 08.00 – 14.00 hodin.
Číslo účtu: 19-6055430267/0100, variabilní symbol – přidělen při přihlášení ke stravování.
Přáli bychom si, abyste využili maximum možností a dopřáli jsme Vám dokonalý komfort – strávníkům pružné přihlašování a odhlašování, sobě průběžné informace o stavu objednávek a rodičům přehledný informační servis.
Připravili jsme pro Vás nástroje, které Vám pomohou při objednávání stravy:
- leták pro rodiče, vysvětlí Vám, jak s internetovým objednáváním pracovat stáhnout zdarma
- návod na užívání Strava.cz stáhnout zdarma
- návod na užívání mobilní aplikace Strava.cz stáhnout zdarma
Postup objednání stravy:
Vstup na stránky objednávkového systému ZDE (www.strava.cz), zde vyplnit číslo jídelny (0527), zadat Vaše přihlašovací jméno (Vaše příjmení a jméno ve formátu – prijmenijmeno [vše malá písmena bez háčku a čárek – dohromady bez mezer]), dále Vaše heslo (variabilní symbol přidělený naší jídelnou – kdo dříve platil přes účet, tak ho nyní již má), poté kliknout na „Přihlásit„. Po vstupu do systému a při prvním přihlášení je potřeba změnit si Vaše heslo a nastavit email a zaškrtnout volbu zasílaných zpráv (automaticky Vás systém bude informovat dle Vašeho nastavení). Poté kliknout na „jídelna“ a objednat stravu (vždy nezapomenout kliknout na „ODESLAT“ – zelené tlačítko – potvrzení změn). Všechny tyto postupy jsou popsány v nápovědě nebo výše v letácích.
Důležité informace pro rodiče dětí ze ZŠ Kamenky:
- Rodiče, kteří prováděli platbu převodem na náš účet, již mají přidělené údaje (var. symbol) a nic se pro ně nemění, pouze objednávají stravu přes systém strava.cz.
Informace pro všechny – důležité:
- Zájemci o oběd první školní den 1.9.2022 se musí přihlásit k odběru do 31.8.2022 12:00 hodin – automaticky nastaveno bez stravy.
- Všichni, kdo měli účet v jídelně, mají od 2.9. – 30.9. automaticky přihlášenou stravu – pro odhlášení se musí „aktivně“ v systému odhlásit.
- V případě, že do 6.9.2022 nebudou zaplaceny obědy (dobitý kredit na účtu strávníka, popřípadě platba v hotovosti v jídelně), tak nebude možno odebrat stravu – účet bude blokován a dítěti nebude strava vydána.
- Výběr obědu ze dvou jídel bude vždy v úterý a ve čtvrtek. V případě malého množství objednávek obědu č. 2 (do 50 jídel), bude k dispozici jen oběd č. 1. Žáci, kteří měli objednán oběd č. 2, systém automaticky převede na oběd č. 1.
- Veškeré prováděné změny se projevují od 14:00 hodin po aktualizaci dat.
- V případě nejasností kontaktujte jídelnu, popřípadě vedení školy.
Děkuji za pochopení a trpělivost při zavádění nového systému stravování. Ing. Kyliánek Jiří
Návody a informace
Díky modernímu a komfortnímu způsobu objednávání a odhlašování stravy prostřednictvím internetu Vám můžeme poskytnout potřebné informace. Stačí se přihlásit na svůj účet na serveru Strava.cz a hned vidíte, jaký je stav konta Vašeho dítěte, co má objednáno a také můžete zkontrolovat, zda bylo nebo nebylo na obědě.
A kromě potřebných informací máte samozřejmě možnost kdykoli a odkudkoli změnit své objednávky, ať už z počítače nebo z mobilního telefonu.
