On-line objednávání stravy

Podrobné informace k objednávání stravy prostřednictvím internetu

Objednávání stravy od 1.9.2022

Email: jidelna@kamenka-celakovice.cz

Aktuálně – informace k 1.9.2022

Číslo naší školní jídelny: 0527

Vedoucí školní jídelny je k dispozici (přihlášení do systému, přidělení údajů a informace apod.) od 30.8.2022 od 08.00 – 14.00 hodin.

Číslo účtu: 19-6055430267/0100, variabilní symbol – přidělen při přihlášení ke stravování.

Přáli bychom si, abyste využili maximum možností a dopřáli jsme Vám dokonalý komfort – strávníkům pružné přihlašování a odhlašování, sobě průběžné informace o stavu objednávek a rodičům přehledný informační servis.

Připravili jsme pro Vás nástroje, které Vám pomohou při objednávání stravy:

 

Postup objednání stravy:

Vstup na stránky objednávkového systému ZDE (www.strava.cz), zde vyplnit číslo jídelny (0527), zadat Vaše přihlašovací jméno (Vaše příjmení a jméno ve formátu – prijmenijmeno [vše malá písmena bez háčku a čárek – dohromady bez mezer]), dále Vaše heslo (variabilní symbol přidělený naší jídelnou – kdo dříve platil přes účet, tak ho nyní již má), poté kliknout na „Přihlásit„. Po vstupu do systému a při prvním přihlášení je potřeba změnit si Vaše heslo a nastavit email a zaškrtnout volbu zasílaných zpráv (automaticky Vás systém bude informovat dle Vašeho nastavení). Poté kliknout na „jídelna“ a objednat stravu (vždy nezapomenout kliknout na „ODESLAT“ – zelené tlačítko – potvrzení změn). Všechny tyto postupy jsou popsány v nápovědě nebo výše v letácích.

Důležité informace pro rodiče dětí ze ZŠ Kamenky:

  1. Rodiče, kteří prováděli platbu převodem na náš účet, již mají přidělené údaje (var. symbol) a nic se pro ně nemění, pouze objednávají stravu přes systém strava.cz.

Informace pro všechny – důležité:

  1. Zájemci o oběd první školní den 1.9.2022 se musí přihlásit k odběru do 31.8.2022 12:00 hodin – automaticky nastaveno bez stravy.
  2. Všichni, kdo měli účet v jídelně, mají od 2.9. – 30.9. automaticky přihlášenou stravu – pro odhlášení se musí „aktivně“ v systému odhlásit.
  3. V případě, že do 6.9.2022 nebudou zaplaceny obědy (dobitý kredit na účtu strávníka, popřípadě platba v hotovosti v jídelně), tak nebude možno odebrat stravu – účet bude blokován a dítěti nebude strava vydána.
  4. Výběr obědu ze dvou jídel bude vždy v úterý a ve čtvrtek. V případě malého množství objednávek obědu č. 2  (do 50 jídel), bude k dispozici jen oběd č. 1.  Žáci, kteří měli objednán oběd č. 2, systém automaticky převede na oběd č. 1.
  5. Veškeré prováděné změny se projevují od 14:00 hodin po aktualizaci dat.
  6. V případě nejasností kontaktujte jídelnu, popřípadě vedení školy.

Děkuji za pochopení a trpělivost při zavádění nového systému stravování. Ing. Kyliánek Jiří

 

Návody a informace

Díky modernímu a komfortnímu způsobu objednávání a odhlašování stravy prostřednictvím internetu Vám můžeme poskytnout potřebné informace. Stačí se přihlásit na svůj účet na serveru Strava.cz a hned vidíte, jaký je stav konta Vašeho dítěte, co má objednáno a také můžete zkontrolovat, zda bylo nebo nebylo na obědě.

A kromě potřebných informací máte samozřejmě možnost kdykoli a odkudkoli změnit své objednávky, ať už z počítače nebo z mobilního telefonu.

strava-bg-back

OBJEDNÁVKA STRAVY ON-LINE