Již před několika týdny do naší školy přibyli dlouho očekávaní bee-boti. Programovatelní robůtci v podobě včelky si však na návrat žáků museli počkat. Tuto dobu jsme aspoň využili k získání nápadů, jak s touto pomůckou do hodin matematiky a informatiky pro nejmenší co nejlépe pracovat. Díky různým podložkám je práce s roboty pro děti velmi zábavná a ovládání je jednoduché a intuitivní. Jakmile se děti do školy vrátily, mohl nastat okamžik vstupu robotů do výuky. Druháci se na to už moc těšili a užili si hodinu, kdy společnými silami procházeli s včelkami známými pohádkami, posunovali se po číselné ose a řešili různé úkoly, které si nakonec i sami vytvářeli. Příště nás čeká využití robotů při kreslení, vyzkoušíme jim postavit bludiště a včelky podle dětí potřebují vozíčky J. O to více těšíme na další týden ve škole.
Michaela Staříková a děti z 2.A