V rámci masopustního období jsme si v naší třídě udělali 3 tématické dny. Nedávno se nás kolektiv rozšířil o nové spolužáky a tyto dny jsme využili k vzájemnému poznávání a prohlubování kamarádských vztahů. Ve středu jsme měli SPORTOVNÍ DEN. Tento den jsme ukončili výuku plavání. Ve škole jsme se věnovali tématu olympiády – jejím symbolům, významu a jednotlivým sportům. Nakonec jsme si náš nejoblíbenější sport také nakreslili. Ve čtvrtek jsme měli MODRÝ DEN. Ten jsme zahájili „námořnickou výzvou“ – kvízem a otázkami z českého jazyka. Musím své „námořníky“ velmi pochválit – nikdo se v labyrintu u/ů/ú či měkkých a tvrdých souhláskách neutopil. V pátek jsme si vyzkoušeli DEN NARUBY. Učili jsme se v lavici i pod lavicí. Místo paní učitelky přišel vousatý pan učitel, žáci měli oblečení naruby nebo oblečené v jiném pořadí. Velmi jsme si užili hru na učitele, kdy jsem zjistila, jak moc přísní na známkování ti mí žáci jsou. Vyzkoušeli jsme si také psát i stříhat opačnou rukou, podepsat se nohama a ve hře i pocit, jak je to těžké, když nic nevidíme. Těšíme se na další společné zážitky.
Andrea Pánková a třída 2.B