Wellbeing v 5.D

Čtení ve skupinách na zemi má pozitivní vliv na wellbeing žáků, a to z několika důvodů:

1. Pohodlné prostředí: Čtení na zemi vytvoří uvolněnější atmosféru, která podporuje otevřenou komunikaci a spolupráci mezi žáky. Místo tradičních školních lavic děti cítí větší svobodu a pohodlí.
2. Sociální interakce: Skupinové čtení umožňuje žákům sdílet názory, myšlenky a pocity ohledně přečteného textu. Tato interakce posílí jejich sociální vazby a podporuje týmového ducha.
3. Podpora kreativity: Čtení v neformálním prostředí povzbudí kreativitu a otevřenost k novým nápadům. Žáci jsou motivováni k vyjádření svých názorů a interpretací příběhů.
4. Zlepšení porozumění textu: Diskuze ve skupině pomohou žákům lépe pochopit text a jeho kontext. Vzájemná pomoc a sdílení pohledů mohou obohatit jejich porozumění.
5. Zvýšení motivace: Když se žáci podílejí na aktivitách, které zahrnují interakci s ostatními, jsou více motivováni k učení. Příjemné a zábavné prostředí může přispět k většímu zájmu o čtení.
6. Fyzická aktivita a relaxace: Místo sezení na židli mohou žáci při čtení na zemi změnit polohu, což přispívá k větší pohodě a fyzickému uvolnění.

 

 

Mgr. Irena Vojáčková

Štítky
Autor:

Základní škola Čelákovice, Kostelní 457, příspěvková organizace. Škola s I. i II. stupněm, školní družinou a školní jídelnou. Vztahy mezi  vyučujícími, vyučujícími a žáky a vyučujícími a rodiči zaujímají v našem  vedle dosažení základů vzdělávání velmi významnou úlohu.

Zanechte komentář

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..